Sunday, March 21, 2010

She Likes Pingu...

A friend of mine, Yani had asked me a favour. Frankly, I told her, at this point of time I might get her disappointed because I am terribly busy with my study schedule. A lot of assignment and presentation to be done and to be prepared. And the most important is my preparation to sit for the exams on this coming April!!

Despite all that, I managed to prepare for her some key-chains to be given to her students. Yani is a kindergarten teacher. Well, I guess the students will be happy to receive this from their teacher!! Lupa pulak nak tanya untuk apa, errkkk... tapi tak pe layan je lah gambar2 kat bawah ni.


Red Pingu


Pink Pingu


White Pingu

Hope she'll be happy. She loves Pingu so much!!

Anybody interested, kindly drop me an e-mail : aimila1551@gmail.com

Friday, March 19, 2010

New Company...



I've got new company with me!!! It was placed together with my other sewing tools and kits underneath my sewing machine. To be used in my sewing corner as a 'shield' to my feet!!! Lately I've been complaining about my knee. Some friends thought that it might caused by the machine hence suggested that I ought to use kinda 'shield' during my sewing activity. Believe it or not, I'm done with it and I feel comfortable using it during my sewing activity. Now the thing is outstripping tools too!!! (for myself).

Thursday, March 18, 2010

Terharu dan tersentuh..

http://4.bp.blogspot.com/_0u752OuXUAM/S5826As2S9I/AAAAAAAAA3Q/-0U8RFBNiJc/s320/beautifulbloggeraward_thumb2.jpg

Ketika membuat lawatan ke 'teratak mini' ku ini pada siang hari tadi, aku terpandangkan pesanan yang ditinggalkan di dalam 'shout box' di sebelah. Memang menarik perhatianku!! Pesanan dari cik zila untuk mengambil 'award' di atas di 'teratak' nya.

Zila, saya sangat berbesar hati menerima 'award' ini. Terima kasih banyak-banyak. Tak sangka pula ada yang sudi memberi 'award' ini kepada saya. Maklumlah saya ni amatlah 'kerdil' jika dibandingkan dengan rakan blogger yang lain. Aku hanya serangga!!! Agaga.

Terima kasih sekali lagi pada zila. Sangat2 terharu dan berbesar hati!!!


Tuesday, March 16, 2010

3 Little Mushrooms...


These 3 Little Mushrooms were meant to be for the 3 Little Girls

Saffiya's Little Mushroom, Sara's Little Mushroom and Natasha's Little Mushroom

Aren't they cute??

As cute as those girls!!!

Owhhh...just how much I love cute little tiny things around me!!!

btw, am I cute???? kuang..kuang..kuang...kuang...

bye!!! off to bed lah...sooo sleepy....zzzzzzzzzzzz

Thursday, March 11, 2010

Gifts To Aryn And Her Fren



Pinkish Puffy Pouch


Greyish Puffy Pouch

Monday, March 8, 2010

BOM untuk Kak Naiz


BOM untuk Kak Naiz dengan warna pilihannya putih, kuning dan merah. Dah siap 2 minggu lepas lagi tapi hari ni baru rasa terpanggil untuk di 'upload' kat sini. Sedang saya terjengah2 aktiviti kawan2 BOM yang lain tiba-tiba ternampak sesuatu....hahaha...Mungkin kebetulan agaknya kain merah yang saya guna menyerupai kain yang digunakan oleh cik fida kita. perasan tak??? mungkin sama tapi tak serupa...agaknya saya dan fida ada 'chemistry' yang kuat berkenaan dengan pemilihan fabrik berwarna merah untuk bulan ini!!!

Punyalah nak cepat amik gambar sampaikan tak sempat BOM tu digosok semula. Errrmm..nak amik gambar semula rasa macam dah tak kuasa. Bukannya apa, dua minggu kebelakangan ni masa saya banyak terluang (lebih dari biasa) untuk anakanda berdua tu. Bergilir2 pulak mereka demam!!! Dan sekarang giliran saya pulak nak demam (tapi tadi dah mkn paracetamol). tahan sikit rasanya. Bab2 demam ni saya lebih menggunakan 'psikologi'. kalau dibuat tak tahu saja ianya akan beransur pulih dengan sendirinya tetapi kalau dilayan sgt perasaan tu mmg satu kerja pon tak menjadi!!!

Cukuplah bebelan saya utk kali ini. Insyaallah saya akan poskannya pada esok hari. Harap2 kak naiz suka!!! tunggu eh kak...

Wednesday, March 3, 2010

Happy.....not so

Will be sending them out to the rightful owners. The rightful owners are the winners of my very 1st giveaway. Still haven't got chance to mail them since I have to look after my daughter, Sara. Coughing and running nose!!! I can't bear seeing her like that!!! The moment I saw her coughing that day, I knew that my lil princess was not feeling well!! I have planned so many things a week before. I've made an appointment earlier with my law lecturer but in the end I just could not make it, which in my opinion that appointment will sort out everything that clouded my mind. I need her help. Really!! Sigh... I realize that in order for me to succeed, I have to sacrifice a lot. But one thing for sure I'm not going to sacrifice my family especially my two daughters. They are everything to me. Without them all, I don't think I will have the strength and courage to go through all the meanders in my life. I should stop the 'not so happy' story of mine. Don't u think so? Cheer up by viewing all these photos. To the winners, do wait for them. I'll be sending them out soon.


Dottie Flowery Tote


Fruity Stripey Tote


N also Fruity Stripey Tote

*****Baina, I'm awaiting for your address to enable the bag to be sent over to you!! I already left the message, but until todate still haven't receive any reply from you!!!

Monday, March 1, 2010

Hidayah's

Tote for Hidayah to enable her to keep her books inside. She likes it so much. Hope she's gonna do well in her coming SPM!!!