Thursday, May 6, 2010

Errrmmm...leganya...

Dah abis peksa. lega.... lega yang amat sangat.... macam baru lepas minum ENO...ahh...sejuknya...
Saya ada mcm2 nak share ngan kawan2 smua. Tapi tunggu dulu yer... saya nak tarik nafas dalam2... Saya nak tido puas2... Saya nak masak banyak2...dan saya nak jaet macam2...
dah berapa lama tak duk ngadap komputer. e-mail pun tak terbaca. ada yg singgah masuk ke spam dan yg masuk ke inbox pun tak sempat2 nk baca. bukan pulak nak kata sy ni 'femes'. idok ler...cuma nk menceritakan hal yg exam ni mmg m'buatkan kita tak 'bernafsu' nak buat kerja2 laen...
tp skang ni nk kena cari mood dulu.. mmg tak sabar nak menjaet. dan yang paling tak sabar, saya nak kemas rumah!!! saya sgt gian nak berkemas, nak memasak dan nak menjaet!!!
chow chin chow...

No comments:

Post a Comment