Sunday, May 1, 2011

Beg Bekal Kek2 cawan..

Ada sesiapa yang teringinkan kek cawan? Pertama kali terlihatkan 'print cupcake' tu saya terus jatuh cinta lalu terus mendapatkannya dari zura. Saya sangat puashati dengan fabrik tersebut. 'Cute' disamping sangat 'menggiurkan'  bagi sesiapa sahaja yang melihatnya. perrgghhh...memang tak boleh tahan kan??

Beg Bekal ni khas untuk sahabat baik anakanda saya, Natasha..sempena hari jadinya yang ke 10 Tahun. Dah lama saya berjanji dgn anakanda saya si Saffiya tu untuk membuatkan satu beg bekal untuk Natasha tetapi oleh kerana keterbatasan waktu, saya terpaksa menangguhkannya. Harap Natasha gembira dengan pemberian yang tak seberapa ni.

Kek2 Cawan untuk Natasha...Pandangan di sebelah dalam..

Kek2 cawan untuk Natasha..Pandangan dari sebelah luar.



Selamat menyambut hari pekerja!!

4 comments:

  1. Memang cantik bag ni..... dan corak fabriknya yang sangat sesuai untuk kanak2....

    ReplyDelete
  2. thanks kak dee..mmg kanak2 sgt sukakan print yg mcm ni (termasuklah anakanda saya berdua tu).

    ReplyDelete
  3. cantiknya n soo yummy hehe.. mesti suka si penerimanya

    ReplyDelete
  4. thanks mila..harap2nya begitulah..

    ReplyDelete