Monday, May 10, 2010

Kan saya udah bilang...

Saya memang dah lama gian nak mengemas rumah (salah satu terapi jiwa bagi saya). Teratak kami ni sangatlah kecilnya jadi keupayaan untuk mendeko tu amat terbatas. Errmmm..beginilah orang2 kecil seperti kami...(sedihnya bunyi). sebenarnya saya ni yang tak ada telent nak merapi rumah pun!!! hahaha... kalau orang yang pandai merapi tak kira rumah kecil atau besar memang ada saja idea untuk menjadikannya kelihatan menarik kan??? jadinya saya mengaku sajalah yang saya ni tak ada bakat semulajadi nak menghias dan merapi nih...

Alas meja untuk table lamp saya. saya mintak ampun dan mahap saya memang tak tahu apa nama meja yang kecik tu sebenarnya. saya anggap ianya sebagai meja selagai ia masih boleh berfungsi sebagai meja!!! kan boleh letak barang tu.... kira macam mejalah jugak tu... ampun!! memang tak tahu nama benda alah tu yang sebenar...



rattan coffee table ni pun dah ada baju. selama ni ia dibiarkan bertelanjang bulat jer...dah berapa dekad ianya bersama kami tapi tak pernah pun saya hirau akan perasaannya...terasa macam zalim pulak saya ni... apa pun sekarang ni ianya telah dipakaikan baju!!!

Rak majalah merangkap meja radio saya yang kecit ni pun dah ada baju... tempat ni lah tempat saya mencari ilham... saya suka dengar radio!! radio kecit tu radio kesayangan saya tau!! memang sangat sayang sebab saiznya yg kecit tu lah.. saya memang amat sukakan objek2 yang kecit sebab tu lah agaknya saya amat geram bila tengok baby yang kecit2 tu.... geramnya...siapa ada baby?? saya nak gigit dia!! Jaga-jaga!!!


No comments:

Post a Comment