Wednesday, June 16, 2010

Bermula semula

Sekian lama saya meninggalkan 'teratak' yang tak seberapa ni. Bermacam2 perkara berlaku sepanjang peninggalan saya. Sekarang ni tanggungjawab saya semakin bertambah lantas membuatkan waktu 'berblogging' menjadi semakin terbatas. 'Hutang-piutang' saya kepada rakan2 BOM masih lagi bebaki. Akan tetapi telah saya sempurnakan semuanya dan Insyaallah esok akan saya lunaskan kesemua hutang-piutang saya itu. Tunggu yer kak aton dan juga Fawa... Saya poskan kedua-dua BOM kalian pada esok hari!!

Urrrmm... Perasan tak? Saya dah tukar wajah template saya. Bosanlah dengan template yang sama setiap hari!! Inginkan sedikit pembaharuan untuk menghilangkan kebosanan yang semakin bersarang ni!! Chat Box saya juga telah saya 'nyahkan'. Banyak sangat yang tak berkenaan datang bertandang. Yang nak berborak jarang bebeno!! hehehe..Walauapapun buat kawan2 yg rasa sudi nak 'berborak2' tu bolehlah singgah di ruangan 'comments' tu yer..

hei!! Nak tahu satu rahsia??? Sebenarnya saya merasa amat gembira malah merasa lebih gembira dari hari2 yang pernah saya lalui sebelum ini!! Jomlah bersama2 dengan saya berkongsi kegembiraan kurniaan Ilahi ni!! Saya pasti kawan2 yang lain juga merasa gembira dan bahagia seperti saya!! Amin.

See ya next time around!!!

2 comments:

  1. cantik la cat baru teratak aimila...hehe.. terang benderang.. teringin gak nak tukar cat rumah sendiri tapi belum bertemu design idaman hati..

    ReplyDelete
  2. ha ah..terang benderang..dah lama duduk dlm kegelapan..

    ReplyDelete