Friday, December 25, 2009

Kenangan Lama..


Slash Quilt ni mengingatkan aku ketika saat pertama aku mula belajar menjahit. at that time i know nothing about sewing especially quilting n patchworking. Baju mmg langsung tak tahu jahit apatah lagi kalau nak buat quilting ataupun patchwork.

Slash quilt ni ler was my 1st project. bila diingat2 balik kelakar pulak rasanya bila 1st time berjaya membuatnya.

Tapi sekarang ni dah lima tahun menjadi ahli VIP epal. Alhamdulillah..bnyk yg aku pelajari dari sana. cuma projeknya selalu ajer tak berkesempatan nak up-load kat sini. slow2 lah lepas ni..


ni pun projek masa 'zaman mula2' menjahit dulu. smpai sekarang ianya masih digunakan.


yang ni pun sama. sebenarnya ini adalah bakul jahitan dan di atasnya mempunyai penutup. tapi disebabkan 'kerajinan' aku yg bermaharajalela, tutup tu dilupakan begitu saja. jadilah ia tempat menyimpan bedak2 serta sikat2 anak dara aku yg dua org tu.

Lain kali aku masukkan gambar projek2 zaman dulu. tunggu lah yer..zaman bila agaknya..huhuhu...

3 comments:

  1. cantikla..hihi,ayu baru nak belajr2 buat patchwork ni.

    ReplyDelete
  2. I pun nak register kat Epal lah jugak, tapi tak ada geng! Hehehe....

    ReplyDelete
  3. > Sweetlilcraft.
    Ayu, thanks. belajarlah. seronok buat patchwork ni.

    > versedanggerik.
    Kak Jehan, pegilah register. seronok taww!!

    ReplyDelete