Thursday, March 18, 2010

Terharu dan tersentuh..

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhsRZ8W-JX3omRFvWEI8iuw6lH163K6l2OtPsPgDHj3aDxvTc8eIa6f4sOhmDHQs24KsZpHrNlLjuQTi7ERY4NVYr4bK2uXtw5GanZtmTVQUj5BKLdKadbDIyPS56DEd6J2xzzNt8xsYbE/s320/beautifulbloggeraward_thumb2.jpg

Ketika membuat lawatan ke 'teratak mini' ku ini pada siang hari tadi, aku terpandangkan pesanan yang ditinggalkan di dalam 'shout box' di sebelah. Memang menarik perhatianku!! Pesanan dari cik zila untuk mengambil 'award' di atas di 'teratak' nya.

Zila, saya sangat berbesar hati menerima 'award' ini. Terima kasih banyak-banyak. Tak sangka pula ada yang sudi memberi 'award' ini kepada saya. Maklumlah saya ni amatlah 'kerdil' jika dibandingkan dengan rakan blogger yang lain. Aku hanya serangga!!! Agaga.

Terima kasih sekali lagi pada zila. Sangat2 terharu dan berbesar hati!!!


No comments:

Post a Comment